Sofia - Solen skiner


Godmorgon! :D

Har precis vaknat & ska snart äta lite frukost, tänkte bara slänga in ett litet inlägg här först! ;) Idag blir det nog gode så varmt ute, det är redan 27,8 º ute ... :O Så ska nog ner till stallet snart också, blir bara att mocka & kanske ta en liten skrittur, men lungt blir det iallafall. Känns inge schysst emot hästen att rida ett ordentligt dressyrpass (som jag skulle behöva) i den här värmen, och hinner inte rida ikväll för då ska jag, Emilia & Paulina gå på Boden Alive :D Men kanske ska och bada med mina kusiner idag också, kring 1 tiden.. men vi får se om jag har annat för mig istället :)



Men ska gå nu skriver mer sen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0