Emilia - Dag 03

Dag 03 - Hästen och ryttarens vardags outfit!

I hagen: Lila regntäcke (endast vid regn) och nån random grimma, just nu har han då en röd!

Under ett ridpass: Svarta benskydd eller benlindor, svart allround sadel, träns (hopp eller dressyr)
Schabrak (just nu sitter ett rött, grått vitt schabrak på) bett rider oftast med det vanliga tredelade men nå händer det väl att jag ridit med det tredelade pessoa bettet också!

Min vardags outfit i stallet: Nå ridbyxor, ridsockar och nån tröja, sånna här svarta stallskor + gaiters!

Min vardags outfit under ett ridpass: Ridhjälm, ridhandskar, ridskor + gaiters eller mina ridstövlar, ridbyxa och en tröja!


Bjussar på en sån här halv fin bild... det är förresten detdär
schabraket som sitter på just nu! :')

Ni fick visst dag 03 inlägget idag i alla fall, trodde inte att jag skulle hinna med det men det gjorde jag! :D
Uoodaterar mer imorgon, pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0