Sofia - Ta en dag i taget


Som ni har märkt, så har jag halkat efter med bloggningen under några dagar. Men det ska det bli ändring på :D
Har nyss duschat efter att ha varit i stallet & ridit! ;)

Dagens ridpass: Red dressyr på ridbanan, arbetade mycke på volter & serpentiner, mest travjobb & lite galopp också. Är hyfsat nöjd över ridpasset, galoppen var väl inte sådär super .. han orkar inte riktigt bära upp sig helt och då ökar han tempot istället så jag inte kommer åt han .. men det tränar vi på! :) Plus att jag inte har ridit något ordentligt dressyrpass på väldigt länge, men nu är hinderna bortplockade från ridbanan också ;)

Fyllde ju år igår så kan berätta om vad jag fick! :)

- Ridkavaj (Lamicell,Brunrandig), av mamma & pappa

- Lamicell Transformer (Brun), av mamma & pappa

- Armklocka PUSS (Rosa), av min moster & mina kusiner

- Tunika (Mönstrad), av min andra moster & mina kusiner

- Ludd Damasker (Svarta), av Emilia (http://photo4life.bloggplatsen.se/)

- HV polo Schabrak (Brunt), av Paulina (http://paulinamolander.webblogg.se/)

- 100 kronor, av Mia & Elina

- 200 kronor, av Maggie

- Presentkort (400 kronor), av mormor & morfar

- Presentkort (Utebadet), av syster



Så är jättenöjd över alla presenter, tack allihop! :)




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0