Sofia - Stallet snart

Tjo! :D

Sov ju över hos Emilia igår, vi sov i tält (y' Men åkte hem kring 11 :)
Just nu sitter jag och käkar djungelvrål (a) men ska snart dra ner till stallet ... eller kanske väntar med det tills efter middagen då det blivit lite svalare ;) hade tänkt hoppa lite, två småhinder på volt & en oxer & några travbommar. Så blir ju som inte nå jättemycket hopp, men ändå några skutt :D

SCHEMA:

Måndag: Red Barbacka, i 30-40 min
Tisdag: Markarbete/Hopp
Onsdag: Skogen
Torsdag: Dressyr
Fredag: Barbacka, (skogen alt. ridbanan)
Lördag: Skogen (lungt)
Söndag: Dressyrtävling


Det där var ett litet ridschema över veckan, kanske kommer att ändra lite på det men mest troligt så blire sådär som det kommer att se ut! :D Är grymt taggad till tävlingen, ska endast rida ett program (LB:1) för fanns inte LC:1 som jag brukar rida, utan bara LC:2 & kommer aldrig att lära mig det programmet :O helt omöjligt ... ;)

Nåja, ska dra nu skriver mer sen, heido! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0