Sofia - Rubriken är det svåraste i hela inlägget ..

Hejsan! :)

Idag klev jag upp kring 8.59 ;) Då käka jag lite frukost & så for jag åh mamma ner till stallet, började med att mocka sen fixa jag kraften åså :) Sen kom Mia till stallet & då gick vi åh hämta Dixie och G i sommarhagarna. Gullig som han är min lilla ponny, kom han gnäggandes i galopp! :D ♥ Han är ju som för söt!
Men nåja tillbaks till verkligheten, tog iaf in han & gjorde iordning. Satte bara på han framskydd & träns, ides it ha någon sadel när vi bara skulle skritta ;) Sen red jag ut med mamma & Leo åh Mia & Dixie :). Det gick iaf bra, vi skrittade endast då både Dixie och Leo är under igångsättning, vi red runt blåa-spåret ett varv ;) Ställde inga som helst krav på honom, utan red bara på långa/halvlånga tyglar. Men det var grymt mycke flygfän så hästarna var väldigt irriterade. Sen när vi kom till stallet så fixa jag av han grejjorna, kollade hovarna & satte på flughuvan ;) sen ställde jag ut han i ena trähagen & sen när mamma var klar med Leo så for vi hem.
Åt lite lunch åså när vi kom hem & sen åkte vi åh badade i aldersjön, där var även några utav mina kusiner + min moster & en massa andra som vi känner :) Så har nyss kommit hem, ska väl snart äta lite middag!




heheh sveettig G, efter en hoppträning ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0