Sofia - Ny vaken

Hejhej, har nyss vaknat & ska gå och äta frukost :) men tänkte slänga in ett litet inlägg först!

Idag ska jag följa med Emilia ner till stallet & plåga henne lite ;) nä men, hon frågade om jag ville hjälpa henne lite med dressyren & det svarade jag självklart ja på :D Så måste hitta på nån liten övning åt dem. Sen har jag även lovat mamma att smörja lite grejjor .. jag har tagit hem dressyrtränset, martingalen & mina ridstövlar. Så ska smörja dom efter jag har ätit frukost & sen idag ska jag också ner till G och rida, lär nog bli ett ridpass på ridbanan idag också :) Kanske rider lite med gramanen, eller bara tränar på lite galoppfattningar & jobba han ganska mycke i galopp. Men ska ha hoppsadeln idag ;)


Jaja, skriver mer sen måste gå nu, ciiaoo! :D





gick it och ladda upp bilder ;o så fick ta en ur arkivet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0