Sofia - Mat time

Hej igen, blir nog mitt sista inlägg för kvällen :)

Ska nog ta och byta kläder & kamma håret åsånt nu, för snart ska jag cykla över till mina kusiner där vi skulle käka, eller både min mamma & moster är borta så blir bara jag,pappa,kusin K, kusin O & deras pappa ;) Jag gissar på att det blir grillat eller nå sånt, för det brukare bli .. ;b Så pappa skulle ringa när maten var klar och då skulle jag komma. Ids inte sitta där en timme före maten, lär ändå bli hela kvällen där borta ;d Justja, kom ju på att det är tävling till helgen :D så kanske måste börja se vad jag ska ha med mig, det är en tvådagars-tävling men vi far bara ena dagen & jag kommer endast att rida en klass :) Men är ju lagomgång, så lär ändå få sitta där hela dagen :P Och så kanske Paulina (http://paulinamolander.webblogg.se/) skulle följa med, är inte riktigt bestämt än.. men hoppas att hon vill följa! :D Funderar på att knoppa manen på han, men jag är så gräsligt dålig på att göra det .... fast nu har jag ju fixat manen så den är lättare att knoppa! :)

Men måste dra nu, ciiaoo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0