Emilia - Hoppträning!

Blir nog sängen på ett tag, ska kliva upp klockan 9 imorgon -.- men det är det ju såklart värt när det är hoppning på G! Min dag idag har varit rätt lugn, vaknade runt halv 11 och for in till stan med familjen! Var först på royal, sen åt vi max mat och sen rullade vi till godis arenan där vi träffade Sofia som frågade ifall jag skulle komma och fika hos henne eftersom hon fyller år idag grattis Sofia! Så alltså efter vi varit på stan for man hem, slog in hennes present och cyklade dit och fikade, gott! Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara varit hemma och slööat! Men uppdaterar mer imorgon med kanske lite bilder och film från hoppträningen, men kan inte lova något då jag verkligen SUGER på att få in det te datan och klippa ihop filmen och sånt! :o Så det är inte säkert det blir nå..

Aja, gonatt på er! ♥


Busponnyn när han fattar galopp! :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0