Emilia - Gästbloggare

Det gick bra att hoppa idag, eller han var lite små seg men det blev bara en vägran!
Är inte på blogg humör just nu så det blir inget långt inlägg för vet inte egentligen vad jag ska skriva om, hehe! ;)

Imorgon ska jag i alla fall gästblogga på www.ridchey.blogg.se i en vecka trorja det var?! :) så ni finner mig där några dagar nu också! Imorgon blir det kanskekanske lule med pappa och lillebroor och sen imorgon ska jag öven till stallet och plågas av Sofia, blir en jobbig dressyr lektion.. Ska även prova den nya eskadron grimman på han, såå slänger väl upp nå bilder imorgon, pusshejs!


Stilig ponny men den där människan bredvid var ju mindre fin.. ;)
var tvungen att ta nån bild ur arkivet då jag inte kan ladda upp bilder.. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0