Emilia - Förlåt, förlåt och förlåt!

Förlåt för att jag inte bloggat på länge, men har varit i Pite i några kompisars stuga!
Och dessutom bloggar jag ju på www.emilialarssonnn.blogg.se nu för tiden också! ;) Ni får ju gärna besöka den!

Har typ nästan nyss tagit mig några dopp i poolen, 24 grader varmt där i, helt okej! ;) Men det kom några åskmoln och solen försvann men nu är den tillbak så vi får se om jag tar mig ett dopp lite senare!

Sen har jag stall idag också, vå får väl se vad det blir att rida idag då!
Har it så mkt mer att skriva så, byyye!


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV Kolla på ebay.de finns mycket hv polo

2011-07-10 @ 21:40:17
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0